Kereskedelem

Kereskedelem minden csatornán

A DataMagic ERP moduláris, teljes körű készlet- és raktárkezelési megoldást kínál, amely a beszerzéstől az értékesítésig és pénzügyi zárásig lefedi a folyamatokat. A rendszer omnichannel kereskedelmet, automatikus készletfeltöltést és fejlett rendelésalgoritmusokat támogat, miközben minimális adminisztráció mellett biztosítja a működés átláthatóságát és hatékonyságát.

Főbb funkciók:

  • Teljes beszerzési lánc támogatása: belső igénykezelés, szállítói árajánlatok rögzítése, szállítói rendelések kezelése, szerződés- és keretszerződés-nyilvántartás, szállítói teljesítésigazolás.
  • Raktárkezelés: fizikai és virtuális raktárak, helykódos raktárkezelés, raktár törzsadatok kezelése (pl. Törzsadatok/Készlet/Raktárak menüpont).
  • Készletkezelés: cikk létrehozás, módosítás, törlés, klónozás, cikk passziválás raktáranként; átminősítés (termékátminősítés támogatása); készletszintfigyelők (minimum/jelző/maximum) és automatikus feltöltés.
  • Anyagmozgások: bevételezés, árukiadás, áthelyezés, átminősítés, szállítói visszáru, selejtezés, leltárkezelés, komissió, gyártás és egyéb mozgástípusok teljes támogatása.
  • Intelligens utánrendelés: automatikus készletfeltöltési szintek és rendelésalgoritmusok a gyors és hatékony beszerzés érdekében (pl. minimum/jelző/maximális szintek alapján).
  • Rugalmas árazás és promóciók: összetett árazási logika, egyedi árak és kedvezmények, melyek minden értékesítési stratégia megvalósítását lehetővé teszik.
  • CRM-funkciók: értékesítők támogatása ügyfélkezeléssel, ajánlat- és rendeléskövetéssel.
  • Integrációk: szorosan integrálódik a logisztika és pénzügy modulokkal — így a kereskedelmi folyamatok adminisztrációja minimális, az adatok a teljes vállalati láncon át követhetők.
  • Adatkezelés és karbantartás: tömeges adatmódosítások, cikk klónozás, nyitó készlet beemelése, készletérték újraszámolás és bekerülési érték kalkuláció.
  • Szinkron és kassza-integráció: ütemezett adatfeltöltés/kifizetések és kassza-bizonylatok átvétele (pl. napi és többszöri időzített feladatok), csak aktív, készletet tartalmazó cikkeket küld fel.
  • Riportok és elemzések: áruforgalmi és készletkimutatások, fogyás- és forgalmi statisztikák, rendelés/foglalás listák, leltár és készlet riportok.

Előnyök:

  • Teljes funkcionalitás egyetlen, moduláris rendszerben: a beszerzés, készlet, raktár, logisztika, CRM és pénzügy folyamatok összehangoltan működnek.
  • Skálázhatóság és paraméterezhetőség: alkalmas kis- és nagyvállalati környezetre, testreszabható rendelésalgoritmusokkal és árazási szabályokkal.
  • Hatékonyság és alacsony adminisztráció: automatizmusok és integrációk jelentősen csökkentik az ismétlődő manuális munkát és a hibalehetőségeket.


“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit.”

Nagy András

Arató 2000 Kft.

Kérdésed van?

Kezdjünk el beszélgetni!

Egy ERP bevezetési projekt számos kérdést vethet fel.
Ha van, amire még nem kaptál választ, írj nekünk és rövidesen válaszolunk!

Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Adatkezelés(Kötelező)

Keress közvetlenül!

Írj bátran LinkedIn-en, vagy hívj fel telefonon és segítek!

Szalai Roland

Felhős ERP specialista

+36209294502

linkedin.com/in/roland-szalai

szalai.roland@datamagic.hu