A DATAMAGIC ERP rendszerén belül, a magyar törvényi előírások alapján kialakított pénzügyi és számviteli funkciókkal ügyfeleink gyorsan, hatékonyan végezhetik feladataikat. Nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos törvényi megfelelősségre, arra, hogy a felület felhasználóbarát, a működés elsajátítása minél egyszerűbb, a használat minél automatizáltabb legyen.
A programban található információs rendszer sokféle beépített, de akár ügyféligény alapján is kialakítható lekérdezési lehetőségeken alapul, amelyek gyors és egyszerű adatkinyerést biztosítanak. A programban a vállalat egészére vonatkozóan hatékonyan és teljes körűen lehet vezetni a számlákat, rendeléseket, a termeléssel és készlettel kapcsolatos mozgásokat, pénzügyi kifizetéseket, de a főkönyvi könyveléssel, tárgyi eszközökkel kapcsolatos teendőket is el tudjuk végezni. Lehetőségünk van dimenziókban, de akár telephelyekhez kötve is a számláinkat, költségeinket vezetni.
A szoftver ezen része is az ügyfél munkafolyamataihoz alakítható. Moduláris felépítéséből adódóan könnyen a cég méretéhez és lehetőségeihez igazíthatóak az ügyviteli folyamatok.
A Pénzügy modul használatával átláthatóvá válnak a cég pénzmozgásai, nyilvántarthatjuk a kiállított és befogadott számlákat, nyomon követhetjük a kiegyenlítéseket, továbbá követeléskezelést támogató megoldásokat is tartalmaz. A pénzügyi rendszer naprakész információkat biztosít a cég pénzügyi helyzetéről.

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit.”

Nagy András
Arató 2000 Kft.

A Számlázás modul a Vállalatirányítási rendszer szerves részét képezi, ezért több modullal is van kapcsolata (pl.: Megrendelések, Készlet, Bank, Pénztár, Főkönyv, stb.). Átfogó megoldást biztosít a cég működése során kiállítandó számlák előállítására, kézbesítésére, karbantartására. A modulban elérhető menüpontok mindegyike törzsadatokból dolgozik, amelyeket rögzíthetünk számlázás megkezdése előtt is, de a legtöbb törzsadat bevitele közvetlenül, a bizonylaton keresztül is történhet. Az integrált vállalatirányítási rendszernek köszönhetően a Pénztár modulon belül a pénztárbizonylatok kiállítása számlára való hivatkozással, tipizált tételek használatával és az automatikus pénztárbizonylat nyomtatással „automatizálttá”, tehát gyorsabbá és megbízhatóbbá tehető. A Bank modul segítségével kezelhetünk több bankszámlát, devizásat és forintosat egyaránt. A modul használatával lehetővé válik a banktételek folyamatos rögzítése, számlák kipontozása. A folyamat a bankkivonatok migrációjával nagy arányban automatikussá tehető.
- Jövőbeni bevételek, kiadások tervezése
- Külső adatok migrációja
- Adatszinkronizálás
- Egyedi számlaképek
- E- számlázás
- Bank- és pénztáregyenlegekről összevont listák
- Áfa analitika kezelése, listáktól a bevallásig
- Kompenzáció kezelése, kompenzáló nyomtatvány készítése
- Feladási lehetőség főkönyv részére
- Zárások kezelése
A Számviteli, főkönyvi modul használható integrált vállalatirányítási rendszer részeként, valamint önálló könyvelési modulként, illetve akár a kettő kombinációjában is. Megbízható megoldást kínál minden kettős könyvvitelt vezető vállalkozás számára. Megoldásaink széles körűen paraméterezhető könyvelési eljárások kialakítását teszik lehetővé.
- Cégek közötti törzsadat átvétel
- Automatikus könyvelések (kiegyenlítések árfolyam-különbözetének elszámolása, pénzforgalmi ÁFA átvezetések, készpénzes számlákhoz pénztári tételek képzése)
- Felhasználó által testre szabható, sokrétű lekérdezési lehetőség
- Beszámoló készítés (Mérleg, Eredménykimutatás)
- Zárások kezelése
A Tárgyi eszköz modulban lehetőségünk van a tárgyi eszközeinket nyilvántartani, valamint az azokkal kapcsolatos gazdasági eseményeket dokumentálni és kezelni. A rendszer minden lehetséges tárgyi eszköz mozgást képes kezelni. Tárgyi eszköz csoportokat is létrehozhatunk, amelyek megkönnyítik és meggyorsítják az egy azon csoportba tartozó újabb eszközök létrehozásának műveletét.
- Tárolási helyek kezelése
- Személyre szóló kiadások kezelése
- Aktiválás más modulok adatai alapján
- Üzembe helyezési okmány használata
- Terven felüli értékcsökkenés, maradványérték, fejlesztési tartalék kezelése
- Számviteli, adótörvény szerinti és nemzetközi értékcsökkenés kezelése
- Listák használata a társasági adóbevalláshoz